Dacă nu poți vorbi cu copiii tăi despre Dumnezeu, atunci vorbește cu Dumnezeu despre copiii tăi! (părintele Arsenie Boca)

duminică, 6 ianuarie 2013

To: Moş Crăciun



Dragă Moş Crăciun
Te-aş ruga ceva:
Dacă o să-ţi spun,
Nu te supăra!

Codul PIN l-am scris
Chiar pe frigider!
De ai drum, mi-am zis,
Tot venind din cer,
Poate îmi plăteşti
Ratele la casă!
Cardul îl găseşti
Chiar aici pe masă.
Ca să fiu la zi,
(Sunt scadente toate)
Nu mai pot ieşi
Că-s răcit, pe spate!

De gaz şi lumină,
Sper să-ţi aminteşti,
Pe trei luni în urmă
Să mi le plăteşti!

Nu mai vreau papuci,
Pijama, paltoane,
Nici rulou cu nuci,
Nici revelioane,
Nici promisiuni,
Nici alte speranţe,
Fă acum minuni
Şi adu-mi chitanţe!

Dacă-ţi iese treaba,
(Poate ai noroc)
Adu-mi şi calmante
Să nu intru-n şoc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu