Dacă nu poți vorbi cu copiii tăi despre Dumnezeu, atunci vorbește cu Dumnezeu despre copiii tăi! (părintele Arsenie Boca)

duminică, 6 noiembrie 2011

Calea Lactee e casa mea



Calea Lactee e un loc din care privesc cerul
mărul de la drum pădurea eu pot oricând să ajung până acolo
nimeni nu mă întreabă unde plec de acasă
cât timp pielea mea are un tatuaj
cu o iguană
am dormit într-o frunză de măr trei luni
toamna m-a găsit acolo şi nu mi-a spus nimic
în liniştea satului nimeni nu spune nimic
picurii de lapte se împrăştie dimineaţa pe drum
dacă nu-i linge nicio pisică se transformă în stele
de asta la bunicul cerul era plin
mai multe ca la oraş şi mai aurii
bunicul îmi spunea că erau suflete care dormeau
n-am înţeles limba pe care-o vorbea
decât mult mai târziu
Calea Lactee e casa mea dintotdeauna
acolo mi-am lăsat dinţii de lapte, câteva lacrimi şterse pe furiş
şi două trei bătăi de inimă mai aparte
ca un scârţâit de uşă
medicul spune că nu-i nicio problemă
aş vrea uneori s-o împart
poate copiilor de la bloc, vrăbiilor
câteva stele să le ţină de urât
sau ţie, mai ales ţie
atunci când mi-am tăiat degetul cu o seceră
şi ştiam cât te doare
ţi-am dat o cariocă
să nu-i spui mamei
că inima îmi bătea în palmă
lumea era mică ca un glob de cristal din care ţâşneau bule
nimeni nu voia să citească în el viitorul
e atâta linişte în podul bunicului ca într-un fagure de miere
din care fug amintiri
ca nişte albine uriaşe
spre tâmpla lipită de aura somnoroasă a sfântului.  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu