Dacă nu poți vorbi cu copiii tăi despre Dumnezeu, atunci vorbește cu Dumnezeu despre copiii tăi! (părintele Arsenie Boca)

joi, 12 aprilie 2012

Cozonacul iepuraşului


Iepuraşul stă de vorbă
C-o broscuţă lângă lac:
Fac aici un pic de ciorbă
Şi frământ un cozonac,

Zice broasca. Însă, iată,
Urechiatul plângăcios
A trecut lângă covată
Şi a spus încet, frumos:

Uite, draga mea broscuţă,
Pentr-un cozonac, drept plată,
Eu îţi dau din bocceluţă
Câte-un ou de ciocolată!

Facem târgul pe din două?
Sau te mai gândeşti acum?
Duc la toţi copiii, ouă,
Însă, m-am oprit din drum!

Numai ciocolată? Lasă!
Îţi dau tolba bucuros,
Să le duc de Paşti, pe masă,
Cozonacul tău pufos!



2 comentarii:

  1. Frumos...cand iti citesc poeziile, reintru in atmosfera copilariei!
    Sarbatori minunate alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai aştept să crească aluatul de cozonac! În pauză ne ocupăm şi de educţia celor mici (şi mari). De Paşti am uitat de cozonaci şi ne-am dat pe ouă şi iepuri de ciocolată! Ar fi cazul să ne reamintim de tradiţii!

    Sărbători luminoase şi ţie!

    RăspundețiȘtergere