Dacă nu poți vorbi cu copiii tăi despre Dumnezeu, atunci vorbește cu Dumnezeu despre copiii tăi! (părintele Arsenie Boca)

duminică, 5 august 2018

Când totul era verde, Editura Limes, 2018


"M-am născut pe 4 iulie 1938. Născută pe 4 iulie. În zodia racului. Pe atunci era o zi ca oricare alta. Pentru mine era ziua în care am ajuns să fiu o fărâmă de suflet care să schimbe ceva din istoria locului. Puțin. Infinit de puțin. Dar atât de important!
M-am născut într-o familie în care alți copii erau deja născuți. Eu doar repetam ceva ce părinții mei știau deja. Nu era emoția primului născut. Nici emoția primei fete născute. Părinții mei aveau și fete și băieți. Eu am fost totuși fata cea mai mică. Și nu m-am mulțumit cu acest titlu. Am vrut să cresc în ochii părinților și în ochii lumii. Am luat din lumina locului și am visat până dincolo de orizont.
Am făcut tot ceea ce trebuia să fac. Mi-am primit viața pe umeri ca pe un dar și l-am înmulțit. Am trecut prin viață firesc, simplu, așa cum treci prin ploaie sau prin vânt, fără să-mi feresc ochii, fără să-mi feresc inima. Mi-am înmulțit trăirile ascunzând o parte din dealul verde al Hemeieniului în sufletul meu, pentru totdeauna. L-am părăsit într-o zi, pentru a mă reîntoarce noaptea prin somn, ori de câte ori îmi va fi fost dor de pașii mei de copil într-o lume pe care am învățat-o din mers."

Pentru comenzi apăsați aici!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu