Dacă nu poți vorbi cu copiii tăi despre Dumnezeu, atunci vorbește cu Dumnezeu despre copiii tăi! (părintele Arsenie Boca)

miercuri, 11 iulie 2012

Zâna-fluture

video

Dintr-o rază de lumină
Strecurată în grădină
Printr-un nor ca de clăbuc,
Pe o frunză de la nuc,
S-a ivit aşa, deodată,
O făptură minunată!
Mi s-a prezentat: Sunt zână!
Şi mi-a-ntins aşa o mână,
O mânuţă mititică,
N-am putut s-o strâng, de frică!
Era chiar o zână vie,
Nu era o jucărie,
Avea aripi străvezii,
Cum se spune-n poezii!
Şi zâmbea, era frumoasă,
Şi am vrut s-o iau acasă!
Însă, n-a putut să vină
C-avea grijă de grădină!

 foto: http://1.bp.blogspot.com/-eYYTlzboiLU/TjZc5E18sFI/AAAAAAAAB_4/Gh72j8B8OHw/s1600/Un-cuvant-plin-de-iubire.jpg

8 comentarii:

  1. viorica baluta23 iulie 2012, 12:25

    Frumos si delicat narat...nu stiu cum faci(probabil esti tu insati o zana),ca reusesti sa ne transpui de fiecare data. Reusesti a ne trimite in lumea miraculoasa a povestilor si uitam pentru cateva clipe bune de cea a realului...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc. Eu ce să mai spun? Femeile oricum sunt zâne, măcar o parte din viaţă :))
    O altă parte sunt zmeoaice :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce poezie frumoasa!
    Aceasta poezie te duce departe...pe taramuri nestiute .....minunat!
    Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce nu raspunzi la comentarii??? :((((

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai intra si tu pe blog ca sa raspunzi oamenilor care se "obosesc" sa scrie comentarii frumoase. :(((((

    RăspundețiȘtergere
  6. BA ESTI PROASTA?
    Iar voi sunteti si mai prosti ca ii mai scrieti(iar eu am scris ca pur si simplu nu credeam ca exista astfel de persoane proaste si handicapate). Esti o proasta!

    Anonim☆

    RăspundețiȘtergere
  7. Cand am zis "persoane proaste si handicapate " ma refeream la dvs.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite că am intrat pe blog să răspund celor care se "obosesc" sa scrie comentarii frumoase.
      Vă mulţumesc.

      Nu ştiu ce înseamnă celelalte comentarii.
      Fiind semnate de un Anonim care are propriile frustrări spun doar atât: mi-e milă de el/ea şi sper să-şi găsească liniştea.
      Mai ales că mi se adresează cu "dvs." !

      Ștergere